Myshelg!

En fredag med en oförberedd utgång, en lördag med mys
i Åre och en söndag utan några måsten. Helt underbart!
Sanne och jag kollade lägenheter i Östersund idag, vill
verkligen bo kvar här ett tag efter skolan. Söka jobb är
prio ett och sen boende för det verkade inte vara några
problem att få tag på.

Om jag ska tänka lite i nuet så har jag funderat på projekt
jag vill göra under resan. SOS-barnbyar i Tanzania och
flyktingförläggning i Kenya är vad jag funderat på hitills.
Ska på möte v.44 i Gnosjö hos Lena för att kolla hur det
går till med flyktingar här i Sverige så jag har nått att jämföra
med. Men sen är tankarna även att det skulle varit en upplevelse
att praktisera på ett reservat för antingen elefanter eller tigrar..
Jag vill ha två projekt så tankarna är även om jag ska ta 3v
på reservat och 4v på flyktingförläggning. Känner mig alldeles
villrådig. Första 2veckorna är planerade med studiebesök på
Sida, FN, svenska ambassden och safari. Sista veckan blir det
semester för att varva ner innan man kommer hem till Sverige
igen. Och semestern kommer äga rum i Mombasa i Kenya =)
Det är därimellan som är kruxet men jag får fundera vidare..

Dagens planering... vad som faller en in. :)

 

/Sandra♥


Tack för din omtanke.
Postat av: Petra

2009-09-28 @ 17:02:31
URL: http://pe'
Postat av: Sofie

bra tanke Sandra:D de med att bo kvar ett tag! blir annars för kort och intensivt. tänkte ringa dej nån dag här i veckan faktiskt:) men bäst att kolla först med dej så du inte har för mycket plugg så jag stör dej;) skicka ett mess om det så hörs vi i veckan:D

2009-09-28 @ 19:06:23
URL: http://sofiefantasy.blogg.se/
Postat av: PV

det låter superspännande!! men också lite farligt, tigrar! du måste lova att vra försiktig!! /Helgas lillasyster

2009-10-04 @ 21:37:55
URL: http://kallbergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0