Dax att svira om.

Efter en dag utan större händelser ska jag strax bege mig mot
Marieholm för att säga hejdå till min moster&hennes man som
åker till Usa på måndag. Lite senare ska jag och min kusin
Sofie fortsätta på inflyttningsfest hos Petra & Alexander.
SKa bli kul att träffa människor jag inte träffat på länge nu
sen flytten till Östersund.
Det blir en lång kväll men förhoppningsvis väldigt kul! 



             
                      (Jag,Petra&Alexander)

       Hoppas ni också får en trevlig lördagskväll :)
       /Sandra♥

Tack för din omtanke.
Postat av: Johanna

Ja vi får verkligen planera in en fika. Kan du imorn eller hur ser det ut? För jag ska ner och träna så kan ju komma ner tidigare :)

2010-01-10 @ 17:25:26
URL: http://rorinteminblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0