en längtan..

Försöker fixa till en egen hemsida men får se hur det går. Vill att
den ska vara klar innan jag åker så jag kan uppdatera från Afrika sen.
Linnéa kommer ner den 19mars och åker med mig&klassen hem sen,
det kommer bli sjukt kul! Riktigt kul att jag och Linnéa får göra en sån
resa tillsammans. Vi hade tänkt gå på lite safari i Nairobi och sedan
förflytta oss till Mombasa där 11andra glada prickar kommer befinna sig.

Jag sitter febrillt och letar, skolor, jobb, lägenheter m.m i andra städer i
Sverige. Jag trivs bra hemma men inte med Gnosjö, det bara är så.
Ska försöka jobba mycket nu efter jag gått ut skolan och sedan förflytta mig.
Helst till Göteborg.. men vill prata lite med Frida med vad hon kommer ha
för sig. Saknar henne tokmycket nu när man sitter här hemma och ruttnar..
Men jag hoppas hon har superkul och lever livet nu, precis som vår deal var! ;)

Just nu längtar jag febrillt efter mina afrikaner och till det äventyr vi ska få uppleva
tillsammans. Jag har the time of my life och ångrar ingenting! 

De underbara vänner som jag fått.♥

     
              Siri                                                     Liza
 
  
                  Mia                                               Sanne

  
     Sara & Banno                                         Angelica

Detta är de som kommit att stå mig nära, som finns där nomatterwhat! Och
snart är det vi som åker på en resa som vi aldrig kommer glömma. Inte heller
detta året. VILKA ÄR VI? björnar!! VAD ÄTER VI? kattmat!! VAD KOLLAR VI PÅ? renar!!



/Sandra♥


Tack för din omtanke.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0